מקום הקיום
א. הקיום צריך להיות כתוב לפני מקום חתימות העדים,על ידי שיוסיף שורה דקה בין סיום נוסח הכתובה לבין מקום החתימות.
ובגמר תיבות הקיום "והכל שריר וקיים", יחתמו העדים באותה שורה זה אחר זה,
והן בעצם חתימות על כל הכתובה.
ואינם צריכים לחתום שוב במקום המיועד בכתובה לחתימות,
ויטייטו את מקום החתימות.
[דהיינו, שיעבירו קו על שתי שורות החתימות, וכמבואר להלן.] (ה שלד. ועי' א שו, שז)
ב. אם לא הצליח לקיים בשורה דקה זו,
מחמת צפיפות המקום שבין נוסח הכתובה לבין מקום החתימות,
אזי למטה בצד שמאל של המקום המיועד לחתימות,
יעשו את הקיום כהלכה.
ובגמר התיבות "והכל שריר וקיים",
יכתבו: חתמנו שמנו לאות אמת וצדק.
נאום פלוני בן פלוני, עד. ומתחתיו נאום פלוני בן פלוני, עד.
ויטייטו את המקום המקורי המיועד לחתימות העדים. (א שח. ה שכט)
שידוכים כהלכה
מתוך החוברת בהלכה ובאגדה קידושין עמוד 183
